utorok 21. februára 2017

Môj nákup v NYX


Ešte v januári som v bratislavskom NYX-e v Auparku spravila menší nákup a prešlo už dosť času, aby som mohla napísať názor na tri kúsky, ktoré som si odtiaľ doniesla. 

Na úvod pár slov k samotnej predajni - návšteva pre mňa nebola práve príjemným nákupným zážitkom. Obchod je malý, takže stačí, aby sa v ňom naraz nachádzalo dajme tomu 6-8 zákazníčok a už nastáva problém s priestorom. Niet sa kam hnúť bez toho, aby ste do seba vzájomne nenarážali. V polovici januára bol sortiment dosť prebratý, pripisovala som to ešte vianočným nájazdom, ale potom mi niekto tvrdil, že to tam býva zvykom aj inokedy. Zdržala som sa teda naozaj iba nevyhnutný čas a možno by som kúpila aj viac vecí, no pocit som mala taký, že som sa snažila čo najskôr zaplatiť a vypadnúť. 

Teraz už ale k samotnej kozmetike. Nešla som po nič konkrétne, vyslovene len tak, čo mi padne do oka a bude sa mi zdať použiteľné, to vezmem. Do oka mi teda padla aj paletka tieňov Beauty School v kombinácii Smokey. Je rozmerovo šikovná a obsahuje 6 odtieňov (1 matný, štyri polomatné a jeden trblietavý), s ktorými vytvoríte denné nude, ale aj výraznejšie dymové líčenie. Čo sa týka spokojnosti s tieňmi, najslabšie je na tom matný, najsvetlejší tieň - má najmenšiu kryciu schopnosť a je potrebné naniesť viac vrstiev. Ostatné tiene sú fajn a jednoznačným favoritom je pre mňa ten metalický, má super textúru, krásny efekt už pri jednej vrstve a super výdrž. K paletke nie sú žiadne aplikátory (mne neprekáža) a zatváranie je magnetické (môže byť problém v kabelke alebo kozmetickej taštičke). 



vľavo pri umelom, vpravo pri dennom svetle

Páčili sa mi aj duo ceruzky na úpravu obočia Sculpt & Highlight. Dostupných je tuším 5 farebných kombinácií, dosť dlho som špekulovala, ktorú vybrať, nakoniec som vzala kombo Cream/Brunette. Hnedý odtieň je studený, čo mi vyhovuje. Hrot by mohol byť aj trošku tenší, aby sa s ním lepšie pracovalo, ale nie je to až taký veľký problém. Farba má dobrú intenzitu aj slušnú výdrž počas dňa. Časť so svetlým tieňom pod obočie ale nepoužívam vôbec. Má divnú konzistenciu, ktorá pri nanášaní akoby hrudkuje, vyzerá to nepekne. Dá sa to ako tak rozotrieť, ale tým sa zas stráca intenzita farby. Škoda.


Do tretice som si odniesla jednu z pigmentovaných podkladových báz Color Correction Liquid, konkrétne žltú. V obchode pri skúške na ruke sa mi zdala veľmi fajn a hlavne prekvapivo krycia. Na tvári bohužiaľ až taký efekt neurobí. Nie je vyslovene zlá, pleť mierne farebne zjednotí a rozjasní, ale dúfala som ešte v trošku lepší efekt. Používam ju pod make up, keď sa mi zdá, že pleť vyzerá mdlo. Vlastnosťami je inak celkom dobrá, make upy, hlavne tie suchšie tekuté sa na ňu dobre aplikujú.


Za všetko uvedené som zaplatila necelých 30 eur, presnejšie, ak si dobre pamätám, cca 27? Môj nátor na túto značku (konkrétne ten, že je ako mnoho iných - nájdete u nich pár vydarených a aj kopec preceňovaných kúskov), sa nezmenil a v dohľadnej dobe sa viac vecí od nich nakupovať nechystám.

Zaobstarali ste si niečo v ich novej predajni? Čo hovoríte na priestory a výber? 

Lučiak

foto:ja

4 komentáre:

  1. to máš pravdu,že ten obchodík je malý..i keď tieto kozmetické obchody nebývajú až také veľké.podľa mňa ide skôr o to, že v NYXe nájdeš viac ľudí ako napríklad v MAC, pretože je to cenovo dostupnejšia kozmetika aj pre mladšie slečny...ja som samozrejme svoj prvý nákup v NYX spravila,ale tiež ma to tam už nejak neláka...:)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pravda. Ked idem okolo MAC alebo E.Lauder, rozmyslam, kedy tam ti zakaznici chodia :D

      Odstrániť
  2. Páči sa mi tvoj blog. Páči sa mi aj dizajn a hlavne obsah článkov. Super len tak ďalej

    https://byinstewlfashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)